Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2012 20:06 - Мисли назаем
Автор: mese4inkata Категория: Други   
Прочетен: 6328 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 17.09.2012 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това са само част от стиховете и мислите на хора, които съм събирала в последно време.


image


"Когато усетя, че ме приемаш напълно, тогава - и само тогава - мога да ти покажа най-нежното си аз, най-крехкото си аз, най-любовното си аз и най-вече - само тогава - мога да ти покажа най-уязвимото си аз." - К. Роджърс

---------------------------------------

И... понякога ми е странно да има някой до мен. Понякога просто... бягам. Правилно го каза. Но и аз правилно ти го споменах тази вечер "Довери ми се", защото всеки път, когато започна да бягам, аз знам, че ще се върна при теб...

Остави ме да се дърпам от време на време... Няма къде да отида... Винаги при теб ще се връщам, но само в случай, че ти искаш да се връщам.

---------------------------------------

"Между мъже и жени не може да има приятелство. Има страст, вражда, обожание, любов, но не и приятелство." - "Ветрилото на лейди Уиндърмиър", Оскар Уайлд

---------------------------------------

Да си необвързан не означава, че си слаб. Означава, че си достатъчно силен да изчакаш това, което заслужаваш!

---------------------------------------

Искаш ли да играем една игра? Ще си казваме "Добро утро" и "Лека нощ". Ще си говорим мили думи. Ще излизаме, ще се забавляваме. Ще мислим един за друг и ще си помагаме. Накрая губи този, който се влюби.

---------------------------------------

"Няма нищо по-опасно от жена, която харесва всичко. Какво трябва да направи тогава един мъж, за да харесва само него?" - Ремарк


---------------------------------------

Аз съм егоистична, нетърпелива и малко несигурна. Допускам грешки, излизам извън нерви и понякога съм трудно контролируема. Но ако не можеш да ме изтърпиш в най-лошата ми светлина, то тогава ти в никакъв случай не ме заслужаваш и в най-добрата. - Мерилин Монро


--------------------------------------- 

"Страшна сила е събрана в ръцете на любимия мъж. Дългите, прочувствени пръсти умеят да те докосват и да четат всяка гънка на кожата ти като азбука за слепи. Могат цяла да те прочетат. Да изтрият всеки спомен от друго докосване по тебе. Могат да те моделират и да изваят една богиня от тебе. Но в същото време и да те подчинят. Страх и нежност, закрила и заплаха. Каквото и да бъде, нека де е от неговата ръка! От ничия друга, само от неговата!" - "Пътуване към себе си", Блага Димитрова

 



Тагове:   цитати,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mese4inkata
Категория: Други
Прочетен: 1178280
Постинги: 598
Коментари: 54
Гласове: 16617
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930