Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2018 07:44 - Лицата на Филипините
Автор: natali60 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1968 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image image

Мили приятели!

В навечерието на светлия празник получих прекрасен подарък - излезе от печат втората ми книга с разкази "Лицата на Филипините". Много съм щастлива.
Каня ви най-сърдечно на премиерата на книгата на 9-ти юни - събота, от 18 часа в книжарница Сиела във ФК. Ще се радвам да се видим и да се потопим заедно в екзотиката на тази толкова далечна, но в същото време станала ми близка страна.

Този път София ни изпревари с поканата да участвам в Пролетния базар на книгата пред НДК. Които от вас са в столицата по това време, да заповядат на 3-ти юни в 10 часа на среща разговор.
Имам още две софийски покани - в Клуба на пътешественика на ул. "Сердика" 19, от 19 часа, на 4-ти юни, ще ви очаквам с мултимедийна презентация "Лицата на Филипините".
И последно за сега - премиера в книжарница Сиела в подлеза на Ректората - на 5-ти юни, от 18,30.

"Всяко изследване е свързано с много трудности" - е казал Цицерон. Лично проверено от мен и напълно достоверно. Но трудностите могат да бъдат и сладки...

Очакваме ви с нетърпение с издателя Тодор Станчев, ще бъде интересно image:)

image Издателство Ерове 23 май в 09:00 · image

Ето още едно от лицата на Филипините:

Светът на ифугао, доминиран от „вертикалната“ комуникация, осигуряваща предаването и съхраняването на традициите, контрастира с този на равнинните хора, отличаващ се със силата на „хоризонталната“ връзка между съвременници, постоянно включени в мрежа. Интересното е, че двата свята не са в неведение един за друг: образите и на единия, и на другия шестват из интернет.

Едноименната книга ще може да откриете на престоящия Пролетен базар на книгата пред НДК, на щанд А9 image😊 Очакваме ви image


Издателство Ерове 25 май в 11:00 · image "Лицата на Филипините" на Наталия Бояджиева е вече налична в онлайн магазина ни, където може да я заявите с безплатна доставка до адрес в цялата страна image





Гласувай:
15



1. mt46 - Браво, Наталия!
27.05.2018 08:59
Поздрави и успех! :)
цитирай
2. natali60 - Благодаря, Марине!
27.05.2018 09:15
Сърдечни поздрави!
цитирай
3. katan - "Много съм щастлива."|
28.05.2018 11:45
Щастлива съм заедно с теб, Натали!
Радвам се на новата ти книга и ти пожелавам да подготвиш и издадеш трета и четвърта ... Имаш достатъчно текстови и снимков материал.
Успех, мила! На теб и новата книга!
Прегръщам те!
цитирай
4. natali60 - Мила Кате,
28.05.2018 16:37
сърдечно благодаря! Приятелската радост е толкова окриляваща.
Дано ми се отвори път навън, до някоя интересна страна (а то всички страни са интересни), ще напиша :)
Желая ти светли и вдъхновяващи дни!
цитирай
5. venercheto - :)
28.05.2018 16:46
Поздравления и от мен, Натали!!! Ако си бях в Бг, веднага щях да дойда на премиерата, разбира се. Ще се задоволя с това да не забравяда си я купя като се прибера! Толкова хубаво разказваш, винаги съм те чела с удоволствие! Попътен вятър и прегръдки, Венерчето
цитирай
6. natali60 - Прегръдки и от мен,
28.05.2018 17:17
Венерче! Благодаря ти за добрите думи.
Твоите разкази също са много интересни. Желая ти още много чудни пътешествия!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: natali60
Категория: Изкуство
Прочетен: 1023133
Постинги: 159
Коментари: 1222
Гласове: 18622
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031