Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2016 15:35 - 2 години съществуване
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4496 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нямам почти никакви спомени от празниците през годините. Цялостният ми спомен е, че не ям нищо от приготвеното и тайно ям сирене.. но това е друга тема. Помня една Бъдни вечер преди две години. Вечеряхме вкъщи и малко преди 12 часа всички си легнаха, а аз останах на дивана, прехвърлях каналите и ми доскуча до такава степен, че включих лаптопа и започнах за нахвърлям някакви мисли. По празниците винаги има тъга в мен. Тогава тъгата в мен се обади и след полунощ получих първия си Коледен подарък - вдъхновение. Започнах да пиша спонтанно онази нощ, а след като прочетох написаното, не можах да повярвам, че съм способна на нещо такова. Точно преди две години изпитах потребност да получа обратна връзка за нещата, които пиша и си направих таен блог. Повече от година си остана таен, защото не исках хората да си кажат "Тая много си е повярвала". В профила си във Фейсбук споделях свои разкази и стихотворения в кавички, тъй като така се приема по-лесно. Хората са така устроени, че като видят кавички си казват, че това е написано от някой класик и човек, който е световно признат (примерно). Е, дай Боже и аз да съм така някой ден. Спомням си първите коментари в блога ми. Беше толкова вълнуващо, да разбереш, че хората харесват начина ти на мислене, на писане. Помня и първия път, в който споделих блога в социалната мрежа. Бях избрала да бъде видяно от тесен кръг от приятелки, които щяха да ми изкажат искреното си мнение. Постепенно кръгът започна да се разширява, докато не започнах да го споделям публично. За мен това да споделя творчеството си беше най-трудната и най-голямата крачка. Благодаря на хората, които отделят от времето си и ме четат. Благодаря на онези специални хора в моя живот, които ме вдъхновиха да започна да пиша. Може би ще съм благодарна до живот. Мили хора, по Коледа наистина стават чудеса! Започнете да вярвате в чудесата и най-вече в себе си, тъй като вярата е най-мощната сила!!! Светли празници ви желая, много топлина и уют!
И след като свършите с приготвянето, снимането и изяждането на празничната вечеря, се чувствайте поканени в блога ми! 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 223297
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031