Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2017 10:14 - ОЧИТЕ ТИ
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 462 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ОЧИТЕ ТИ

 

Очите ти - маслинени елмази

опиват ме от свян и топлота...

Нагазих в тях не, потопих се ази –

навън оставих хлад и самота.

Тез две очи ми погледа плениха,

та станаха ми фар доброжелан...

Човека –бикоборец в мен родиха

и Серафим, за хората призван!

В очите ти света голям оглеждам –

откривам там и път и светлина...

Аз вяра в тях откривам и надежда

чаровността на нощната Луна!

Очите ти са моята опора –

за тях и сетния си дъх ще дам!

За тез очи живея, чуйте хора –

те станаха ми верую и храм!

С очите ти заспивам и се будя –

те пътя ми чертаят за деня!

За тез звездици от душа се трудя,

та вечерта щастлив да осеня!

Да ги целувам нежно, до насита –

да сипя в тях обичната си жар...

А от любов нощта е щом пресита –

сънят люлее двама сред олтар!

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Казват, че очите...
24.09.2017 13:01
Казват, че очите са душата на човека.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447502
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370