Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2016 23:51 - Тя така казва.....
Автор: manfredman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1877 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 19.07.2016 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Малко преди полунощ е. Пия уиски, съвсем слабо разредено с вода и слушам "Ранди Хансен Бенд". Групата предимно свири парчета на Джими Хендрикс и може да се каже, че Ранди е най-добрия интерпретатор на Джими. Музиката е доминирана от соло китарата и няма как да е иначе, когато става дума за невероятната композиция на Джими "Ху ноус". Бутилката "Джони Уокър" е до мен, бутилката с минерална вода също, така че не се налага да свалям слушалките за да си долея някаква течност. Римляните, които дълбоко ценя и уважавам са пиели вино, но аз нямам честта да съм римлянин и наблягам на уискито.
Преди няколко часа си писах с нея във "Фейсбук". Тя ми писа, че съм и липсвал и че цяла седмица не съм и писал нищо. Обвини ме направо и се почувствах неудобно.
А аз си слушам "Ранди Хансен Бенд" и пия "Джони Уокър". Разреждам уискито, разбира се.....винаги добавям няколко капки вода в чашата.
Горд съм от факта, че тя ме харесва и откровено казва, че и липсвам, но тя е омъжена и има две деца. Съпругът и е пилот, поне тя така казва. Има двойка папагали "Корели" и живее в къща в Лозенец.
Спортистка е и доктор офталмолог, поне тя така казва.
Аз не съм я виждал, дори не съм виждал нейна снимка, изобщо не знам как изглежда.....
Как се казва ли?.....Не знам как се казва.....
Както пее Ранди ....."Кой знае"?.......
...Предполагам, че тя има някаква връзка с една страница във Фейсбук. 
Но аз не съм детектив, а обикновен брокер недвижими имоти и нямам намерение да правя разследване, и да установявам коя е тя.....
...Липсвам и......поне тя така казва.....

....А аз пия "Джони Уокър" и слушам "Ранди Хансен Бенд"......поне така казвам..................



Гласувай:
4



1. katara - познато................
20.07.2016 09:32
до болка....
дръж се здраво за бутилката..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: manfredman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269195
Постинги: 303
Коментари: 167
Гласове: 259
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031