Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2014 07:04 - Зимно
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5478 Коментари: 10 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗИМНО
Премръзнах. Дали просто от студ
в тези дни, наречени зимни.
Казват, че приличам на луд,
ама защо ли не помня причината?

Студени дни навън разбесняха се
и студът в лед окова мислите.
Все пак така се случва през зимата,
но къде се изпокриха чувствата?

А когато ледът се стопи -
и това ще се случи някога.
Всеки от нас дано промълви:
- Обичам! И ще обичам завинаги!



Тагове:   студ,   обич,   зима,   зимно,   сковаване,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Ако ще зимата
13.12.2014 07:24
от студ да се пука, първата обич си остава най-силна. Тя никога не остарява, макар и променена от времето в друг словесен костюм!
цитирай
2. joysii - Знаеш ли какво си мисля, че обичам ...
13.12.2014 18:34
Знаеш ли какво си мисля, че обичам напоследък?
Обичам случките и събитията, които карат близките ми да се чувстват щастливи. Радвам се когато дъщеря ми се обади и гласът й по телефона звучи бодро, позитивизмът й е завладяващ.
Обичам синът ми да звучи спокоен и весел, а не потиснат от ангажименти и проблеми.
Обичам моментите когато приятел или познат ми звънне точно когато ми се иска да го видя, когато брат ми, мама и тати има какво да ми разкажат.
Обичам миговете когато се чувствам красива и желана.
...
То стана като за цял постинг - какво обичам.
Поздрави. Винаги провокираш размисъл. Затова те чета.
цитирай
3. miaa - Харесвам, емоцията и надеждата, които присъстват в твоите стихове!
14.12.2014 09:50
Обичта, сгрява и топли сърцето! Тя осмисля съществуването ни!
Хубав стих, поздравления!
цитирай
4. valben - Така е, така е, приятелю!
14.12.2014 09:51
aip55 написа:
от студ да се пука, първата обич си остава най-силна. Тя никога не остарява, макар и променена от времето в друг словесен костюм!


Любов ли е, все трябва да е силна. Според мен не би трябвало да съществува стара любов. Истинска ли е, тя трябва да е вечна!
цитирай
5. valben - Привет, Джойси!
14.12.2014 10:14
joysii написа:
Знаеш ли какво си мисля, че обичам напоследък?
Обичам случките и събитията, които карат близките ми да се чувстват щастливи. Радвам се когато дъщеря ми се обади и гласът й по телефона звучи бодро, позитивизмът й е завладяващ.
Обичам синът ми да звучи спокоен и весел, а не потиснат от ангажименти и проблеми.
Обичам моментите когато приятел или познат ми звънне точно когато ми се иска да го видя, когато брат ми, мама и тати има какво да ми разкажат.
Обичам миговете когато се чувствам красива и желана.
...
То стана като за цял постинг - какво обичам.
Поздрави. Винаги провокираш размисъл. Затова те чета.


Това, което си написала е добро. Трябва да се обича.
Поздрави!
цитирай
6. valben - Благодаря, miaa!
14.12.2014 13:47
miaa написа:
Обичта, сгрява и топли сърцето! Тя осмисля съществуването ни!
Хубав стих, поздравления!


Винаги ме радват твоите коментари. Благодаря, че ме четеш, разбираш и коментираш.
Поздрави от Вал!
цитирай
7. monaliza121 - Поздрав!
14.12.2014 15:12
"Обичам,, топи ледовете дори и през зимата:)
цитирай
8. valben - Поздрав и за теб, Мона!
14.12.2014 17:52
monaliza121 написа:
"Обичам,, топи ледовете дори и през зимата:)


Понякога и през зимата е пролет. Трябва само да обичаме!
цитирай
9. donchevav - Има такива моменти на студуване и ...
14.12.2014 23:03
Има такива моменти на студуване и премръзване - и в природата, и в човешките отношения... Не ги обичаме, не ги желаем, не са добре дошли - посрещаме ги по неволя и само се надяваме по-скоро и по-безболезнено да преминат.
Защото всичко минава...
Остава нежното"Обичам те!", отронено като снежна капка от цветчето на сънено още кокиче.
Остава страстното"Ще те обичам завинаги!” - близнало като пламък на дързък минзухар изтънелия сняг.
Остава нашата любов ...през зимата в леда - и след това...
Поздрави, Вал, пожелавам много слънце за твоята любов - ако не топлина, поне светлина да има за нея през дългата зима - да изпролети!
цитирай
10. valben - Panta rhei, Вени!
15.12.2014 19:42
donchevav написа:
Има такива моменти на студуване и премръзване - и в природата, и в човешките отношения... Не ги обичаме, не ги желаем, не са добре дошли - посрещаме ги по неволя и само се надяваме по-скоро и по-безболезнено да преминат.
Защото всичко минава...
Остава нежното"Обичам те!", отронено като снежна капка от цветчето на сънено още кокиче.
Остава страстното"Ще те обичам завинаги!” - близнало като пламък на дързък минзухар изтънелия сняг.
Остава нашата любов ...през зимата в леда - и след това...
Поздрави, Вал, пожелавам много слънце за твоята любов - ако не топлина, поне светлина да има за нея през дългата зима - да изпролети!


Всичко отминава. В светлина, в мрак, през огън и лед, но отминава!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3505491
Постинги: 729
Коментари: 12304
Гласове: 106348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031